Herken je dit?

Je bent ondernemer en je hebt prachtige ideeën. Maar je realiseert je ook dat je niet alles kunt doen en keuzes moet maken. Maar soms vind je die keuzes lastig, omdat je twijfelt of het wel bij jouw merk past of omdat je overwhelmed bent door alle mogelijkheden en focus mist. Wellicht vraag je je af: "Hoe krijg ik mijn doelgroep en niche helder, op welke diensten of verdienmodellen ga ik me focussen of hoe zorg ik voor meer focus op social media zodat ik meer verbinding maak met mijn ideale klant?"

WAT HOUDT EEN FOCUSSESSIE IN?

Een strategische focussessie duurt 2,5 uur en is altijd face to face, omdat ik jou echt wil leren kennen. Wie ben jij, wat drijft jou en waar sta jij voor? Want dit is de kern van je bedrijf. Voorafgaand aan de sessie ontvang je een aantal opdrachten en verdiepende vragen, zodat ik me goed kan verdiepen in jouw vraagstuk.

Wat levert een focussessie jou op?

Ik help jou bij het maken van keuzes in je bedrijf, knopen doorhakken en het creëren van meer focus. We kijken waar jouw kracht en potentie ligt en hoe je jezelf sterker kunt positioneren in de markt. Zodat je uitstraalt wie je bent en waar je voor staat.

Voor wie is een focussessie bedoeld?

Voor zelfstandig ondernemers die focus missen in hun positionering en op korte termijn behoefte hebben aan een sparringpartner. Die geen lange trajecten willen, maar een korte sessie om hun strategie en marketing aan te scherpen. Wellicht ben je net gestart als fotograaf of grafisch ontwerper en zie je door de bomen het bos niet waar te beginnen. Of ben je al een tijdje bezig als coach of heb je een prachtige webshop en loop je vast in het krachtiger neerzetten van jouw businessconcept. 

Ik heb mijn klanten geholpen met o.a. de volgende vraagstukken:


- Hoe creëer ik een winstgevend businessconcept?

- Ik heb heel veel kennis, hoe bepaal ik een sterk aanbod? 

- Ik wil mijn doelgroep aanscherpen, hoe krijg ik mijn niche helder?

- Hoe behaal ik meer klanten/omzet, hoe scherp ik mijn marketing aan

- Ik wil in een andere richting op, hoe bepaal ik mijn nieuwe positionering?

- Ik wil een online programma als verdienmodel, hoe pak ik dit aan

  JOUW INVESTERING  

  325 EURO excl. BTW 

Je krijgt hiervoor:

- verdiepende opdrachten en vragen

- 2,5 uur durende sessie in Arnhem

- koffie/thee met wat lekkers

- focus blueprint met jouw strategie en actiepunten

- tussentijds contact voor vragen en feedback

BONUS

Je ontvangt bij het boeken van een focussessie

mijn boek 'De kracht van minder' t.w.v. 18,95.

Jamie - James & Co

"Je kent het wel, je hebt talloze ideeen en gaat overal ijverig mee aan de slag. Maar omdat je zelfstandig ondernemer bent en (nog) alles alleen doet, voelt dat vaak als: veel balletjes hoog houden en geen focus hebben. Je hebt het gevoel dat je alles 'half' doet en dat gaat op een gegeven moment frustreren. Want je wilt zo graag! Dat is precies waar ik tegenaan liep en net op tijd hielp Ilona mij met nieuwe doelen stellen en ruimte voor focus. Zodat ik op basis van concrete tips meer vooruitgang kan boeken met ondernemen, weer met veel plezier! "

Dit ben ik.

Ik ben Ilona Annema. Na een studie marketing en brandmanagement heb ik ruim 8 jaar als online markteer in de mode en foodbranche gewerkt.

 

Vervolgens ben ik mijn eigen producten op basis van haver gaan ontwikkelen met het merk Van Haver tot... en heb ik in 4 jaar tijd meerdere concepten voor de retail ontwikkeld.

 

2 jaar geleden ben ik mij gaan verdiepen in het minimalisme en is 'minimalistisch ondernemen' geboren. Als business minimalist help ik ondernemers bij het in de markt zetten van hun businessconcept en hoe je juist met minder, meer kunt bereiken.

 

Less is more is mijn motto geworden en heeft bij mij voor enorm veel focus en slow (rust en aandacht) gezorgd. En dat gun ik jou ook, want tijd is ons meest kostbare bezit. 

YES, DOE MIJ EEN PORTIE FOCUS! 

Wanneer je via mijn shop een focusessie boekt, kun je aangeven welke datum jouw voorkeur heeft. Ik neem dan binnen 24 uur contact met je op een definitieve afspraak te plannen.

@2020 BLOESEM marketing