MINIMALISTISCH EXCELLEREN.
Je hebt al een prachtige business opgebouwd, maar wat je doet en wat je aanbiedt voelt soms nog als veel of moeten en voelt het niet representatief voor het potentieel dat in je zit.
Je wilt (door)groeien. Je business sterker positioneren. Het beste wat je in huis hebt naar voren halen. En je weet dat dat niet gaat als je: en losse sessies aanbiedt, en 1 op 1 trajecten doet, een groepsprogramma, een online cursus, starters helpt en ondertussen ondernemers helpt met een team en opschalen. Oeps.
Je weet dat als je je meer focust en specifieker wordt, je meer kunt excelleren.
the art of less.
"Ik vind veel dingen leuk". Een uitspraak die ik vaak tegenkom. En dus doen deze ondernemers van alles (en dus eigenlijk een beetje). Maar leuke dingen geven leuke resultaten.
Jij bent meer dan 'leuk'. Jij bent fantastisch. Op jouw unieke manier. En dat verdient fantastische resultaten met fantastische klanten. Alleen die trek je niet aan met 4 verschillende diensten op 4 verschillende niveaus. Je hoeft niet iedereen te bedienen en je hoeft ook niet iemand op alle touchpoints in de klantreis te bedienen.
Echt, ondernemers die al verder zijn in het ondernemerschap, zitten niet te wachten op het zoveelste gratis e-book met mailfunnel om verleid te worden. Die kiezen bewust voor jou en willen meteen met jou kennismaken voor meer informatie. En ook particulieren die al heel veel geprobeerd hebben, willen gewoon professionele hulp, geen gratis 'doe het zelf en zoek het maar uit' test. Excelleer op dat stuk waar jij het meest tot je recht komt. Hoe specifieker jij bent, hoe specifieker jij jouw niche aanspreekt en aantrekt en het beste kunt helpen.
excelleer in 1 dag.
Op donderdag 20 mei leer ik jou in 1 dag hoe je jouw bedrijf kunt versimpelen. En daarmee ga ik verder dan alleen van offline naar online gaan of meer passief inkomen genereren. Dat lijkt soms de holy grail. Maar er is nog zoveel meer wat je kunt doen om je bedrijf heel simpel in te richten. En dat zit hem vooral in de kleine dingen en die ga je tijdens deze dag ontdekken, finetunen en tweaken.
JE leert en ONTDEKT o.a.:
-
Te kiezen voor je meest waardevolle aanbod, zonder consessies te doen op al je toffe en creatieve ideeën
-
Welke aanscherping nodig is qua positionering en boodschap om jouw aanbod aantrekkelijker te maken voor jouw niche
-
Hoe je jouw marketing en sales tweakt zodat je meer organisch en beter betalende klanten aantrekt (let's sell before you're ready)
-
Hoe je minder uren en kosten maakt per klant. En hoe je juist door minder te doen voor je klant meer waarde creëert.