In een online jungle waar het vaak draait om meer, verlangen we steeds meer naar minder. Minder druk zijn en minder moeten als ondernemer. Minimalistisch ondernemen gaat over bewust stil staan bij wat echt nodig is in je bedrijf. Wat maakt jou echt gelukkig en waar krijg je energie van? Soms zijn we zo druk met alle randzaken dat we vergeten waar het echt om gaat. Tijd is ons meest kostbare bezit en we gaan er soms zo slordig mee om. Juist doordat we van alles online consumeren, afgeleid zijn en niet de focus hebben op ons eigen pad en wat echt bijdraagt aan ons verlangen.
In het boek ‘De kracht van minder’ neemt Ilona Annema je mee in haar stappen naar minimalistisch ondernemen. Dit praktische boek geeft je volop inspiratie, toepasbare tips en leiden tot nieuwe inzichten.
Ilona Annema is business minimalist en helpt ondernemers om meer focus en rust aan te brengen in hun bedrijf vanuit hun eigen verlangen en met minder, meer te bereiken. Ze studeerde marketing en strategisch brandmanagement en is oprichtster van haar het foodmerk Van Haver Tot…