SUCCESVERHAAL ELINE VAN DOORN

November 29, 2017


Het allereerste succesverhaal op mijn blog komt van Eline van Doorn (23, Rotterdam). Eline begon haar carrière als hairstylist, richtte vervolgens de webshop On The Wishlist op en adviseert sinds 2016 ondernemers op het gebied van marketing. Ja, je leest het goed. Deze jonge dame weet wat ondernemen is.

 

De drive om te ondernemen
“Al vroeg wist ik dat ik ondernemer wilde worden. Op mijn 16ebegon ik als zelfstandig haarstylist naast mijn studie en 3 jaar later begon ik mijn eigen kledingwebshop. Met Elivado help ik nu vrouwelijke ondernemers inzien dat online marketing niet moeilijk hoeft te zijn maar een mooie toevoeging is aan je bedrijfsstrategie. Ik houd zelf ook niet van die moeilijke marketingtermen, dus ik vind het belangrijk om heel toegankelijk te zijn”.

 

Mijn eerste succesmoment

“In februari 2016 startte ik met Elivado. En ondanks dat ik al best wat ervaring had als ondernemer, voelde ik mij nog een start-up. Pas begin 2017 kwam voor mij echt het succes toen ik een internationale klant binnenhaalde en mijn omzet enorm groeide”.

 

Sleutels tot succes

"Mijn succes heb ik met name te danken aan mijn netwerk. Netwerken met andere ambitieuze vrouwen heeft mij zoveel opgeleverd. Ik heb samenwerkingen gehad en contacten opgebouwd die anders nooit van de grond waren gekomen. En ik heb heel veel tijd en aandacht besteedt aan mijn branding. Hoe kan ik me als merk beter positioneren en mijn boodschap sterker laten overkomen bij de doelgroep? Dit heeft enorm bijgedragen aan mijn bekendheid”.

 

Beste beslissing

“Sinds ik dingen heb uitbesteedt, kan ik mij veel beter focussen op wat echt belangrijk is. Ik vond het best moeilijk om taken uit handen te geven. Maar geloof mij, je kunt het niet alleen".

 

Doelen 2018

“Het nieuwe jaar staat voor de deur en ik ben al druk bezig met mijn doelen voor 2018. Mijn grootste uitdaging is om minder met mijn werk bezig te zijn en meer te genieten van mijn vrije tijd. Ik kom nog te vaak in de verleiding om in het weekend achter mijn laptop te zitten en mijn mail op mijn telefoon te bekijken. Ik wil me gewoon 300% voor Elivado inzetten en vind het moeilijk om los te laten”.

 

Mijn ultieme tip

“Vraag jezelf af: zit mijn doelgroep wel op mijn product of dienst te wachten en welk probleem los ik voor ze op? Wanneer je dit weet, ga er dan 100% voor en zet door. Ook als het soms even tegenzit”.

 

Super tof dat Eline haar succesverhaal en tips wilde delen. Hoe fijn is om te leren van andere ondernemers en te weten dat succes niet zomaar komt aanwaaien. Heb jij jouw doelen voor een succesvol 2018 al bepaald?

 

Wil je meer over Eline weten? Check haar website of volg haar via Instagram en Facebook.

 

 

 

 

 

 

 

Deel op Facebook
Deel op Twitter
Please reload

Recente berichten

Please reload

Zoeken op onderwerp

Archief

Please reload

@2019 BLOESEM marketing