SUCCESVERHAAL NIENKE VAN DE WATER

December 13, 2017


Weer een mooi succesverhaal wat ik mag delen, die van Nienke van de Water (29, Haarlem).

Ze studeerde Mode Commercie en Grafische Ontwerp en besloot al in 2011 om voor zichzelf te beginnen met Dreamkey Design. Een doorgewinterde ondernemer dus.

 

Dicht bij jezelf blijven
“In juli 2011 heb ik Dreamkey Design opgericht. Ik richt me op de creatieve en ambitieuze vrouw die mooie en praktische spullen zoekt voor haar werkplek. Ik bied een unieke collectie die je niet op iedere straathoek kunt vinden. Ik kan hierin echt mezelf zijn en ik vind dat super belangrijk ”.

 

Het succesmoment

“Toen ik begon, werkte ik nog in loondienst. Het moment waarop ik kon stoppen met mijn baan, voelde echt als een succesmoment. En ik voel me steeds succesvoller. Ik ben sinds het begin al heel actief op social media, maar afgelopen jaar ben ik me bewust meer gaan richten op mijn ideale doelgroep en het meer laten zien van mezelf. Daarnaast heeft ook het ontwikkelen van een eigen unieke collectie voor meer succes gezorgd”.

 

Goede beslissing

“Eén van de beste beslissing in 2017 was om een coach in te schakelen en samen te gaan werken met andere ondernemers. Om hulp vragen voelt soms lastig, want je wilt het liefst alles zelf doen. Maar het voelt zo fijn ”.

 

Vooruitkijken

“Ik verkoop op dit moment heel veel merken en in 2018 wil ik me focussen op mijn eigen merk. Dit is ook dan mijn missie voor het nieuwe jaar. Ik geloof erin dat als je iets doet wat je gelukkig maakt, dat je eerder succes ervaart. Omdat het je passie is".

 

Mijn ultieme tip

“Blijf dicht bij jezelf. Laat je zeker niet afleiden door wat andere allemaal zeggen. Doe wat je zelf ontzettend leuk vindt en belangrijk vindt. En evalueer af en toe waar je staat en wat er beter kan”.

 

Doen wat je echt leuk vindt, dat is wel de boodschap in dit prachtige verhaal van Nienke. Tof dat ze dit met ons wilde delen.

 

Wil je meer over Nienke weten? Check haar website of volg haar via Instagram.

 

 

 

 

 

 

 

Deel op Facebook
Deel op Twitter
Please reload

Recente berichten

Please reload

Zoeken op onderwerp

Archief

Please reload

@2019 BLOESEM marketing